Jdi na obsah Jdi na menu

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Jitka Fabianová - Zimní tábor okresu Vyškov - Den druhý: 7. 2. 2012

V 7:30 hod. nás vzbudili vedoucí a rozespalé nás vyhnali na rozcvičku na chodbu. Po rozcvičce jsme si udělali hygienu a v 8:00 hod. byla snídaně. Po ní byl nástup na kterém vždy někdo z družstva podává hlášení a zaky znějí naše pokřiky družstev. A potom následovalo dopolední zaměstnání bavíme se navzájem. Hráli jsme při tom různé hry pantomimu, židličky, elektriku a další. Po obědě a poledním klidu jsme se vydali ven bobovat a jezdit na lopatách, protože konečně přestalo sněžit. Z venku jsme přišli značně unavení, ale stačilo chvilku odpočinku na lůžku a už jsme zase řádili. Po večeři a večerním nástupu začal večerní program bekoviny což jsou takové srandovní hry a soutěže. Některé nám moc nešli jako třeba přechod přes močál, ale takové stříhání bonbonů poslepu bychom hráli pořád nebo posouvání míčku pomocí lžíce zavěšené na provázku kolem těla bylo tak zábavné, že soutěžili i vedoucí. Hry byli prokládané hudbou takže jsme si i zatančili a dokonce udělali i dlouhou mašinku…

Hláška ještě z cesty vlakem do Suchdolu nad Odrou:
To už je Olomouc? Odpověď jedné spolucestující: „Ale ten vlak přes Olomouc nejede, to je Přerov…“

Jitka Fabianová - Zimní tábor okresu Vyškov - Den první: 6. 2. 2012

Sraz jsme měli v 9:15 hod. na vlakovém nádraží ve Vyškově. Po naložení věcí do auta jsme se spočítali – každý dostal své číslo a kolem 10:00 hod. jsme vyjeli z Vyškova do Suchdola nad Odrou, kde jsme přestoupili na motoráček, kterému po cestě zamrzla nafta a tak jsme se pomalu dostali k nejbližší zastávce, kam měl pro nás přijet autobus z ČD. Naše vedoucí přesunu tohle nahlásila hlavní vedoucí, která za pomoci pracovníků hasičské školy pro nás poslala vlastní autobus. Tak jsme kolem 13:00 hod. šťastně dojeli až do Jánských Koupelí. Po příjezdu jsme vyložili z auta boby, kufry a lopaty a šli se hned naobědvat a do 15:00 hodin jsme měly odpolední klid  v kterém jsme se vybalily. Po odpoledním klidu jsme byli rozděleni do družstev a šli jsme se projít po okolí abychom věděli kde co je a kde vlastně jsme. Už byl večer tak jsme šli na večeři. Po večeři jsme dělali práci po družstvech. Každý se svým družstvem vymýšlel pokřik, jméno družstva a tvořil vlajku. Ve 20:30 jsme se šli umýt, vyčistit zuby a šli jsme spát.

Hláška dne – tentokrát neznámé paní:
K zamrznutému vlaku přijel autobus z hasičské školy. Naše výprava začala z motoráčku vystupovat. Spolu s námi chtěla vystoupit i cizí paní. Paní průvodčí ji říká: „To ještě není náhradní doprava, ale je to soukromý autobus jen pro hasiče…“ a paní na to: „Já jsem taky hasička…“
Ve večerních zprávách jste mohli slyšet informace o zamrzlých vlacích… jedním z nich byl i ten náš 